Etapy rekrutacji

Jeśli jesteś osobą kreatywną, chcesz się rozwijać, pracować w dobrej atmosferze, realizować swoje plany zawodowe, lubisz technikę i nowości, napisz i sprawdź się. Ludzie z takim podejściem i nastawieniem docenią Celma S.A. jako firmę stawiającą wyzwania i inspirującą, a pracę u nas jako wysoce satysfakcjonującą.

Proces rekrutacji dla osób zainteresowanych podjęciem pracy w naszej firmie składa się z czterech kroków i przedstawia się następująco:

Krok I

Analiza dokumentów
Pierwszym etapem rekrutacji jest selekcja kandydatów na podstawie nadesłanych aplikacji. Po otrzymaniu dokumentów rekrutacyjnych, pracownik HR przeanalizuje zawarte w nich informacje pod kątem profilu stanowiska.

Krok II

Rozmowa telefoniczna – wywiad preselekcyjny
Kontaktujemy się z wybranymi osobami, by wyjaśnić ewentualne wątpliwości dotyczące dokumentów aplikacyjnych oraz wstępnie określić nasze wzajemne oczekiwania.  Na tym etapie procesu rekrutacji zapraszamy wybrane osoby na rozmowę kwalifikacyjną.

Krok III

Rozmowa rekrutacyjna
W trakcie spotkania będziemy chcieli pozyskać szczegółowe informacje dotyczące przebiegu Twojego doświadczenia zawodowego i edukacji oraz zweryfikować poziom wybranych kompetencji. Twoja wizyta zawsze jest dokumentowana poprzez wypełnienie ankiety rekrutacyjnej. W przypadku określonych stanowisk możesz zostać poproszony o wypełnienie testów psychologicznych, językowych lub innych weryfikujących poziom konkretnych kompetencji.
Warto abyś na tym etapie również i Ty zadawał pytania, dlatego nie bój się pozyskać informacje, które są dla Ciebie istotne.

Krok IV

Informacja zwrotna
W ciągu dwóch tygodni od spotkania otrzymasz telefonicznie lub listownie informację zwrotną dotyczącą przebiegu rekrutacji. Wówczas gdy jest ona pozytywna, zostajesz zaproszony by przedyskutować warunki zatrudnienia i podpisać umowę o pracę.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA ZAMÓW WIZYTĘ DORADCY
BOK: 533 315 304