Zamawianie kuriera – naprawy gwarancyjne
Aby przesłać produkt do naprawy w ramach gwarancji, należy zamówić kuriera za pośrednictwem firmy FEDEX telefon: 22 211 80 00, powołując się na numer klienta i numer płatnika: 523629448.
Płatnikiem przesyłki jest firma Z-POWER Sp z o.o. Osoba do kontaktu – Łukasz Dziubiński
Paczki do serwisu prosimy wysyłać na nowy adres:
Z-Power Sp. z o.o.
serwis marki Celma
ul. Milionowa 3/5
93-102 Łódź
Przypominamy, by do reklamacji nie dołączać oryginałów dokumentów zakupu! Serwis nie zajmuje się wyszukiwaniem przesłanych dokumentów sprzedażowych. W przypadku problemów ze zgłoszeniem reklamacyjnym prosimy o kontakt pod adresem serwis@z-power.pl
W przypadku kontaktu z serwisem w sprawie reklamacji, podstawą jest podanie numeru listu przewozowego reklamowanego urządzenia.W przypadku jego zaginięcia lub braku – nie jesteśmy w stanie Państwu pomóc.
Czytaj całość