Zmiana firmy kurierskiej od 9.02.17

Zamawianie kuriera – naprawy gwarancyjne 

Aby przesłać produkt do naprawy w ramach gwarancji, należy zamówić kuriera za pośrednictwem firmy FEDEX telefon: 22 211 80 00, powołując się na numer klienta i numer płatnika: 523629448.

Płatnikiem przesyłki jest firma Z-POWER Sp z o.o. Osoba do kontaktu – Łukasz Dziubiński

Paczki do serwisu prosimy wysyłać na nowy adres:

Z-Power Sp. z o.o.

serwis marki Celma

ul. Milionowa 3/5

93-102 Łódź

Przypominamy, by do reklamacji nie dołączać oryginałów dokumentów zakupu! Serwis nie zajmuje się wyszukiwaniem przesłanych dokumentów sprzedażowych. W przypadku problemów ze zgłoszeniem reklamacyjnym prosimy o kontakt pod adresem serwis@z-power.pl

W  przypadku kontaktu z serwisem w sprawie reklamacji, podstawą jest podanie numeru listu przewozowego reklamowanego urządzenia.W przypadku  jego zaginięcia lub braku – nie jesteśmy w stanie Państwu pomóc.

 

 

wróć
BIURO OBSŁUGI KLIENTA ZAMÓW WIZYTĘ DORADCY
BOK: 533 315 304