Zamawianie kuriera

Zamawianie kuriera – naprawy gwarancyjne 

Aby przesłać produkt do naprawy w ramach gwarancji, należy zamówić kuriera za pośrednictwem firmy FEDEX telefon: 22 211 80 00, powołując się na numer klienta i numer płatnika: 523629448.

Odbiorcą i płatnikiem przesyłki jest firma Z-POWER Sp z o.o.  Osoba do kontaktu – Łukasz Dziubiński tel 533 315 369

Z-Power Sp. z o.o.

serwis marki Celma

ul. Milionowa 3/5

93-102 Łódź

W przypadku kontaktu z serwisem w sprawie reklamacji, podstawą jest podanie numeru listu przewozowego reklamowanego urządzenia. W przypadku jego zaginięcia lub braku – nie jesteśmy w stanie Państwu pomóc.
Do wyrobu należy załączyć:
– kartę gwarancyjną wraz z dowodem rejestracji w przypadku wydłużania okresu gwarancyjnego
tylko kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT), Celma nie zwraca oryginalnych paragonów i faktur załączonych do reklamacji oraz nie zajmuje się ich wyszukiwaniem
– kompletnie wypełnionym formularzem naprawy gwarancyjnej (formularz dołączony jest do urządzenia)

Brak kompletnej dokumentacji będzie skutkował odesłaniem nienaprawionego urządzenia na koszt klienta.

Odpłatnych napraw pogwarancyjnych można dokonywać również w serwisach na terenie całej polski. Wykaz punktów serwisowych znajduje się pod tym adresem.

Sprawdzanie statusu naprawy on-line

Formularz dostępny pod adresem: http://gwarancja.celma.com.pl/status-naprawy. Status można sprawdzić podając numer listu przewozowego, numer seryjny urządzenia bądź numer reklamacji pod jakim została wysłana.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA ZAMÓW WIZYTĘ DORADCY
BOK: 533 315 304